הפועל אשדוד בכדוריד מעפילה לרבע גמר


להאזנה לתוכן:

הפועל אשדוד כדוריד: "סינדרלה באדום"

השעה 20:45, מקום- אולם הספורט אזור י"א, האירוע- שמינית גמר גביע המדינה לכדוריד גברים, היריבה- הפועל ראשון לציון 2, המטרה – העפלה היסטורית לרבע גמר גביע המדינה. צופים- 350 מטורפים צבועים באדום.

המשחק מתחיל בגישושים, גול פה גול שם, התוצאה צמודה, הגנות אגרסיביות, הקהל בטירוף, השחקנים מתאבדים על כל כדור, אווירה של קרב ביציע, אשדוד עולה ל7-4 , ראשון נלחמת, תוצאה ,7-7, הקהל דוחף, אשדוד לוחצת, ריצה למתפרצת, גול, 8-7 לאשדוד, ראשון תוקפת, חטיפת כדור, אשדוד רצה , גול, 9-7 לאשדוד , 2דקות למחצית, ראשון לא מוותרת, גול, 9-8 אשדוד, אשדוד תוקפת, איבוד כדור, מתפרצת, גול, 9-9 , הקהל נאלם, התקפה אחרונה למחצית, אשדוד תוקפת, גול, 10-9 לאשדוד, מחצית.

מחצית שנייה, אשדוד עולה בטירוף, היסטוריה באוויר, מלחמה על הפרקט, חשמל בידיים , הקהל על הרגליים, ריצה של 4-1, אשדוד מובילה 14-10, ראשון נאחזת בכוחות האחרונים , 14-12 , לאשדוד, הקהל באקסטזה, ריצה 3-0, אשדוד מובילה 17-12, ההיסטוריה מתקרבת, ריח של ניצחון באוויר, ראשון בחוסר אונים, פרובוקציה, שחקן ראשון על הרצפה, הצגה , השופטים קונים,כרטיס אדום, קשקש מורחק, אשדוד ב5 שחקנים, ראשון ממהרת, גול, 17- 13 לאשדוד, שוער אשדוד מתוסכל, בעיטה בכדור, הרחקה ל2 דקות , אשדוד ב4 שחקנים, ראשון מצמצת, 17-16 לאשדוד, 8 דקות לסיום, המשחק בורח מהידיים, אשדוד לא נלחצת, הקהל שואג, ההגנה האשדודית כחומה, מתפרצת , גול, 18-16, 5 דקות לסיום, פוש אחרון, טירוף, ריצה 6-1, 24-17 לאשדוד, ראשון נשברת, המשחק גמור, יש היסטוריה, אשדוד ברבע הגמר, אשדוד ברבע הגמר!!!!.

הצטיינו על המגרש: גלורי אופור , רועי קשקש, ועומר אבולפיה כ"א עם שישה שערים. בהגנה, משחק הקרבה הרואי של שרון אלמקייס ואביעד דהן שהיו הגורם העיקרי לניצחון ההיסטורי.

זהו רק תמצית ממה שהתרחש אתמול על הפרקט בי"א. צריך להיות שם בשביל להרגיש את החוויה העוצמתית שיש במשחק הנהדר הזה.מתח, דרמה, לחימה, טירוף, הקרבה, אמונה ולב גדול של ספורטאים אמיתיים שמונעים אך ורק מאהבה למשחק ומהרצון להצליח. הפועל אשדוד הוכיחו את כל וזה ויש להם מקום של כבוד בין שמונה הגדולות בגביע המדינה.

ברבע הגמר אשדוד תפגוש שוב קבוצה מליגת העל בכדוריד, מכבי "אבישי" קריית מוצקין , יריבה אולי הכי קשה עד כה בגביע ובהחלט מצפה לנו מפגש מעניין ומרתק לא פחות ממה שהיה לנו עד כה. זהו רגע היסטורי לכדוריד האשדודי ועם קצת מזל ,והרבה תמיכה של הקהל אפשר לעשות את זה.המשחק יתקיים ב8 לפבואר , יום שלישי, בשעה 20:45 באולם הספורט באזור י"א, הכניסה חופשית , כולם מוזמנים!!! צילום: אוהד פנסו [nggallery id=823]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה