תשע שנים אחרי שהתחשמלה, נפטרה הלילה הילדה


להאזנה לתוכן:

לפני תשע שנים התחשמלה ברובע ג' בעיר ילדה קטנה בת 4 בלבד. הלילה, תשע שנים אחרי אותו היום ולאחר ששכבה מחוסרת הכרה, היא נפטרה. היא הובאה בצהרים למנוחת עולמים בבית העלמין באשדוד

ב-10 במאי 2004 התחשמלה בת 4 בביתה ברובע ג' באשדוד. היא החשמלה משקע של מכונת הכביסה ונפצעה באורח אנוש. כונן איחוד הצלה דרום, אברהם פורגס, היה רחוב סמוך והגיב לקריאה על ילדה מחוסרת הכרה ברחוב לידו. "אני זוכר שהגעתי למקום והייתה בחוץ אישה עם ילדה בלי הכרה. היא מסרה לי אותה, והבחנתי מיד שהיא לא נושמת. מיד התחלתי בביצוע החייאה, כשתוך זמן קצר מגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ וביחד אנחנו מבצעים בילדה החייאה. הצלחנו להשיב לילדה דופק ונשימה והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים קפלן".

בבירור שערך פורגס עם בני משפחתה של הילדה, הם לא ידעו להסביר את מה שהתרחש. "הם אמרו שמצאו אותה שוכבת בלי הכרה ליד מכונת הכביסה. הלכתי לחדר הכביסה וראיתי מיד ששקע החשמל חשוף ושחור, הבנתי שהילדה התחשמלה".

הילדה, שפונתה במצב קריטי לבית החולים "קפלן", לא התאוששה מעולם מהפגיעה הקשה בה. היא שכבה במצב של "קומה" למעשה עד יום מותה.

במשך השנים הגיעו הורי הילדה לבית החולים, מתפללים יום יום לנס שיעיר את ביתם, אך זה לא קרה. הלילה, כאמור תשע שנים אחרי, נפטרה הילדה בבית החולים השיקומי בו שהתה. היא הובאו למנוחות בבית העלמין באשדוד היום בשעות הצהרים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה