מפקד תחנת אשדוד נתן סקירה לחברי מועצת העיר


להאזנה לתוכן:

סבב הלחימה הבא מל החמאס יהיה הרבה יותר קשה, התפקיד של המשטרה לקחת אנשים מהרחוב ולהכניס אותם לכלא, רוב הפריצות לבתים בעיר נערכים דווקא ביום ובלילה, אלה ועוד בסקירת מפקד התחנת משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל לנבחרי הציבור בעיר

 בסקירה שנתן מפקד תחנת משטרת אשדוד, נעם שקל, לחברי מועצת העיר הוא הדגיש כי תפקידה של התחנה היא להכניס אנשים לכלא..." אנחנו צריכים לקחת אנשים מהרחוב ולהכניס אותם מאחורי הסורגים, זהו התפקיד שלנו". 
שקל הזהיר כי סבב הלחימה הבא מול החמאס יהיה קשה יותר ממה שהכרנו, ההגנה על אשדוד תהיה פחות טובה שכן העדיפות של כיפת ברזל תנתן לבסיסי חיל האוויר ושאר המקומות הרגישים באזור המהווים יעד של המחבלים.

החמאס הוכיח בסבב הלחימה הקודם שהוא יכול לשלוח 21 טילים בו זמנית לעבר אשדוד כפי שעשה ובסבב הבא כנראה שהיכולות שלו רק ישתפרו.
בנושא הפשיעה בעיר:
באופן כללי הציג מפקד התחנה נתונים המראים מגמת שיפור באשדוד לאורך השנים האחרונות וכי המצב באשדוד טוב הרבה יותר מהמומוצע הארצי.
באשדוד מבצעים עבירות גם עבריינים מרמלה ולוד.
עוד סיפר מפקד התחנה כי רוב הפריצות לבתים נערכות בשעות היום ולא הלילה שכן הפורצים מחפשים את הזמן בו האנשים אינם נמצאים בביתם.
נתון נוסף הוא סכסוכי שכנים- שקל טוען כי ישנם סכסוכי שכנים הנמשכים על פני שנים ולכן הם הקימו תחום של בוררויות בין שכנים כדי לפתור בעיה זאת.
פשיעה בקרב הנוער
ישנם יותר ויותר כתבי אישומים בנושא פשיעה זו, שקל טען כי באשדוד ישנם מספר חבורות רחוב פורעות חוק ואלימות ובכוונת המשטרה להיכנס בהם חזק ולפרק אותם.
מדובר בעיקר בבני עולים מחבר העמים ואתיופייה.
שקל טוען שהפיצוציות כבר נמנעות מלמכור אלכוהול לבני נוער, אולם אלו רוכשים את האלכוהול בסופרים, בלי בעיה בכלל ויותר בזול.
שקל הזהיר ממשקאות האנרגיה המכילות קופאין ברמה של 4 כפות קפה והשילוב שלהם עם אלכוהול, הוא מסוכן!
בלילות מקבלים סיירי המשטרה למעלה ממאה תלונות על רעש, בניהם רעש של ילדים בפארקים. המסה הגדולה היא בחודשי הקיץ והחגים.
שקל סיפר כי למשטרת אשדוד יש חוסר משמעותי בכוח אדם מה שמקשה על העבודה בשטח ובחקירות של פשעים.
בסיום דבריו הוא זכה למחמאות מנבחרי הציבור על עבודת המשטרה באשדוד.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה