רצח באשדוד: בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ברצח אביו


להאזנה לתוכן:

שופטת בית המשפט השלום באשדוד, גילת שלו, האריכה את מעצרו של החשוד ברצח אביו הבוקר באשדוד. עוד קודם לכן קיבלה השופטת את עמדת המשפחה ואיפשרה בדיקה חיצונית של הגופה כולל צילום ומנעה נתיחה. צוותים של זק"א עמלו לאחר צאת החג כדי לנקות את זירת הרצח בבית המנוח באשדוד

מעצרו של בן ה-39, שנעצר בחשד שרצח את אביו במהלך שנתו הבוקר באשדוד, הוארך עד ליום ה-8.4. עורך דינו של החשוד ביקש למנוע את פרסום שמו של החשוד, זאת על רקע העובדה כי מדובר באדם שככול הנראה לוקה בנפשו. השופטת גילת שלו לא קיבלה את עמדת עורך הדין באשר לאי פרסום שמו של החשוד מסיבה זו, וציינה: "באיזון שבין העניין הציבורי שבפרסום לבין הנזק שייגרם למשיב, אני סבורה כי לא די בטיעונים שהעלה הסנגור כדי למנוע פרסום. אין זו הפעם הראשונה שבה נחשפים פרטיו של אדם שלכאורה ביצע עבירה בשל מחלת נפש, ואינני סבורה כי טענה זו מצדיקה פגיעה בזכות הציבור לדעת".

יחד עם זאת, איפשרה השופטת את איסור פרסום שמו של החשוד עד מחר ב-12:00 זאת לאחר שעורך הדין ציין כי בכוונתו לערער על ההחלטה.

עוד קודם לדיון בהארכת המעצר, דנה השופטת בבקשת המשפחה למנוע את נתיחת הגופה. עורכי הדין משה אלמליח וליאור א, שייצגו את המשפחה, ביקשו מבית המשפט להסתפק בבדיקה חיצונית של הגופה וצילומי סריקה ממוחשבים. השופטת קיבלה את עמדת המשפחה ושיחררה את הגופה לבדיקה חיצונית ולקבורה.

משעות הערב, לאחר צאת החג, הוזעקו צוותי זק"א לסייע למשפחה באיסוף הדם בבית הנרצח, כדי להביא את דמו לקבורה נאותה. התמונות מפעילות זק"א בזירת הרצח אומרות הכל על הזוועה שהתרחשה לפנות בוקר באותה הדירה.

השתלשלות אירועי הלילה הטראגי באשדוד:

זה התחיל בערב חג משפחתי רגיל ושמח בבית המשפחה של הנרצח. היו לפחות 10 בני אדם בדירה, שנותרו לישון בה. מסיבה שעדיין נחקרת במשטרה, אחד הבנים המתגורר עם הוריו בדירה, התעורר משנתו ולקח סכין או כלי אחר, ניגש אל מיטת אביו והחל דוקר אותו. 

אם המשפחה ואח של החשוד ברצח נפצעו אף הם בעת שניסו להשתלט על החשוד בדירה. הם פונו במצב קל לבית החולים 'קפלן' ברחובות. 

פארמדיקים של מד"א וצוותים גדולים של משטרה הוזעקו על ידי בני המשפחה הנוספים בדירה. לצוותים של מד"א לא נותר אלה לקבוע את מותו של אב המשפחה.

שוטרי תחנת אשדוד עצרו את החשוד במעשה, בנו של הנרצח בן 39, ככול הנראה לוקה בנפשו, שלא שיתף פעולה בחקירתו וכן לא שיתף פעולה עם עורך הדין שניתן לו מהסניגוריה הציבורית.


תמונות מעבודת אנשי זק"א בזירת הרצח - יוסי צמח דוברות זק"א
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה