55 הרוגים בתאונות בעשר השנים האחרונות – כיכרות יוקמו בצמתים מסוכנים


להאזנה לתוכן:

אחרי עשרות תאונות, בעיריית אשדוד החליטו סוף סוף לתקן את הליקויים בתכנון שלושה צמתים בעיר - שניים בשדרות ירושלים ואחד בהרצל פינת החלוצים. משנת 2003 אירעו רק בשלושת הצמתים הללו 58 תאונות עם נפגעים, ביניהם הרוג אחד. משנת 2003 אירעו באשדוד כ- 2,942 תאונות דרכים עם 5,864 נפגעים מהם 55 הרוגים

תושבי רובע ט' ורובע ז', כמו גם תושבים בסיטי, יזכו סוף סוף לחצות את הכביש בצורה קצת יותר בטוחה. גם הנוסעים בדרך, שנאלצו להתמודד עם רולטה של ממש בהשתלבות בכביש או בביצוע פניה, יוכלו לעשות זאת בצורה הרבה יותר בטוחה.

בעיריית אשדוד כבר תקעו באדמה את השלטים המודיעים על הסדרת שלושה צמתים בעיתיים בעיר והפיכתם לכיכרות. מדובר בצמתים בשדרות ירושלים בפניה לרחוב רבנו גרשום ברובע ט' ובפניה משדרות ירושלים לרחוב רבי טרפון ברובע ז'. צומת נוסף שיהפוך בקרוב לכיכר הוא בשדרות הרצל באזור הסיטי, בפניה לרחוב החלוצים.

מהסטטיסטיקה של תאונות הדרכים באשדוד, על פי הלמ"ס, רק בשלושת הצמתים הללו אירעו 58 תאונות, מהם אחת הייתה קטלנית ועוד מספר פצועים קשה. סה"כ נפגעים בתאונות בצמתים אלה עומד על 111 נפגעים, מהם כאמור הרוג אחד.

באשדוד אירעו מאז שנת 2003  כ- 2,942 תאונות דרכים עם 5,864 נפגעים, 55 הרוגים (3 הרוגים כבר השנה), 357 פצועים קשה ו- 692 הולכי רגל שנפגעו בתאונות הדרכים.

רק בחודש ינואר השנה (עד תאריך זה מחושבת הסטטיסטיקה של הלמ"ס) אירעו ברחבי אשדוד כ-25 תאונות עם 47 נפגעים, מהם היה הרוג אחד. בחודש האחרון אירעו בתוך כמה ימים מספר תאונות קשות, שתיים מהן גבו חייהם של שני בני אדם.

סעו בזהירות, החיים יקרים! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה