ייצג את אשדוד בכבוד


להאזנה לתוכן:

בכנס מיוחד שנערך בתחילת השבוע באוניברסיטת חיפה במעמד שרת החינוך, לימור לבנת, העביר עורך הדין אלי נכט מ"ישראל ביתינו" המשמש גם כיועץ המשפטי של וועידת העורכים הרצאה מלומדת בדבר יחסי הגומלין בין כלי התקשורת לטייקונים השולטים בהם.

גאווה מקומית לעיר אשדוד נרשמה ביום שלישי בשבוע שעבר, כאשר בכנס מיוחד שערכה אוניברסיטת חיפה במעמד שרת התרבות והספורט לימור לבנת נאם עורך הדין אלי נכט, תושב אשדוד ומי שמשמש כיועץ המשפטי של וועידת העורכים, כיועצו של ח"כ חמד עמאר מ"ישראל ביתינו" כאיש המפלגה והחשוב מכל, כתושב אשדוד.

במהלך נאומו סקר עורך הדין נכט בפני שרת התרבות והספורט ליבנת את האפשרויות הפרוסות בפניה על מנת להעצים את חשיפת בני הנוער לתרבות ובכללן העצמה של ההנחות ודרכי הפנייה לבני הנוער במטרה לחנך אותם לצרוך תרבות במוזאונים בישראל. נכט ציין ואמר, כי הוא קורא לשרה להעמיק את ההשקעה בספורטאים רבים יוצאי ברית המועצות שיספקו בשנים הבאות סיבות רבות לגאווה במישור הספורטיבי בעבור מדינת ישראל.
 

בנוסף התייחס נכט בהרצאה מרתקת במיוחד ליחסי הגומלין בין הטייקונים השולטים בעולם התקשורת לבין המדיה וסקר מספר דוגמאות אקוטאליות בהן לקשר כזה הייתה השפעה על צורת הסיקור של כלי התקשורת.את נאומו שהסתיים בתשואות המשתתפים ביום העיון של האוניברסיטה סיים נכט בהזמנה, לכל הנוכחים לבקר בעיר מגוריו אשדוד, “אחת מהערים הטובות בישראל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה