תלונות על הרעש בפארק הסיטי


להאזנה לתוכן:

פניות לאתר אשדוד נט על כך שכמעט בכל יום, במיוחד בקיץ ובסופי שבוע, מתאספים בפארק אנשים שמשתכרים, צועקים, מדליקים מוזיקה חזקה ועושים המון רעש בשעות הקטנות של הלילה, מה שלא מאפשר לתושבים שגרים בבתים הסמוכים לישון

א. שלחה אלנו הודעה במיל:

"ברצוני להתייחס לבעיית הרעש בפארק הסיטי שמול התחנה המרכזית בשעות הלילה.

כמעט בכל יום, במיוחד בקיץ ובסופי שבוע, מתאספים בפארק אנשים שמשתכרים, צועקים, מדליקים מוזיקה חזקה, ובכללי עושים המון רעש בשעות הקטנות של הלילה שלא נותן לתושבים שגרים בבתים הסמוכים לישון.

מספר פעמים התקשרתי למשטרה. כמה פעמים לא הגיעו בכלל, כמה פעמים חזרו אליי כעבור שעה כדי לשאול אם עדיין יש רעש (ולא הגיעו כמובן).

 פעם הייתה פה מסיבת קריוקי רבת משתתפים ב 2 בלילה, המשטרה הגיעה אחרי חצי שעה, עמדה כמה דקות לידם ופשוט נסעה, והמוזיקה הרועשת המשיכה.

 לאחר שהתקשרתי עוד פעמיים, ואחרי חצי שעה המשטרה הגיעה שוב ורק אז פיזרה את כולם.

אם כל זה לא מספיק, בשעה זו (12 בלילה) בונים פה את במת יום העצמאות עם דפיקות וקדיחות ומידי פעם צעקות של העובדים, לאחר שיום שלם לא בנו כלום והתחילו רק בלילה. דבר נוסף שמפריע הוא הפעילת שעושים מידי פעם בימי שישי מ 8 בבוקר עם מיקרופון ומוזיקה מאוד חזקה.

יום שישי הוא לרוב האנשים יום מנוחה, לאחר שעובדים שבוע שלם, רוצים קצת לישון, לנוח.

פעילויות מסוג זה לא מתאימות למקום עם בנייני מגורים ליד. התחושה היא שמפקירים את התושבים, לא שומרים על החוקים, ולעירייה\משטרה לא אכפת. אשמח אם יהיה פתרון לבעיה מעיקה זו".

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה