אוהדי הכדורגל שנמנעה מהם כניסה בתחילת המשחק של אשדוד דורשים פיצוי כספי


להאזנה לתוכן:

מספר אוהדים המזוהים כאוהדי מכבי עירוני אשדוד תובעים את מ.ס אשדוד וג'קי בן זקן בגין מניעת כניסתם, כאורה, בתחילת המשחק במוצ"ש האחרון מול הפועל עכו. האוהדים שלחו לקבוצה מכתב התראה ממשרד עורכי דין ובו דרישה לשלם פיצוי בסך של 325 אלף ש"ח

 אם מישהו חשב שהרוחות באשדוד ירגעו, כדאי שיחשוב שוב. שכל שבוע צד אחד שולף "הפתעה" נוספת מהשרוול. 
הפעם זה תורם של האוהדים לעלות מדרגה את המאבק בינם לבין ג'קי בן זקן. היום (ב) התקבל במשרדי המועדון מכתב ובו התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים, כאשר מאחורי המכתב, שהגיע ממשרד עורכי הדין, עומדים 13 אוהדים המזוהים עם עירוני אשדוד.

אותם אוהדים דורשים ממועדון מ.ס.אשדוד פיצוי בסך 325 אלף שקל בגין אי הכנסתם לכאורה לתחומי איצטדיון הי"א והחרמת ציוד העידוד שלבשו, בעת שביקשו להיכנס למגרש ולצפות בהתמודדות נגד הפועל עכו בשבת האחרונה.

על פי טענת האוהדים, כל מי שהגיע בשבת לבוש בחולצות צהובות ואמצעי עידוד של עירוני אשדוד, לא הורשה להיכנס לתחומי המגרש ורק לאחר שהוחרמו חלק מאמצעי העידוד בצבעי הכחול-צהוב שמזוהים עם עירוני אשדוד, כגון צעיפים ודגלים, ניתן לאוהדים האישור להיכנס לתחומי האצטדיון.

חלק מהאוהדים כן הצליח להיכנס לאצטדיון עם אביזרים בצבעים צהוב-כחול. 13 האוהדים דרשו במכתב פיצוי של 50 אלף שקל לכל אחד, אולם צירפו סעיף ובו הצעת פשרה שבה יקבל כל אחד מהם 25 אלף שקל, סכום שמגיע כאמור ל-325 אלף שקל בסך הכל.

 "עד כה הגישו כ-13 אוהדים דרישה לפיצוי, אך אט אט מצטרפים עוד אוהדים שנקלעו לאותה סיטואציה מביכה ומעליבה בקור העז ששרר ביום שבת", נכתב בהודעה של האוהדים התובעים.

אגב, למ.ס אשדוד יש גירסה אחרת לגמרי. במועדון אמנם מודים כי אותם אוהדים לבושי צהוב לא הורשו להיכנס לתחומי האיצטדיון, אולם טוענים כי הדבר נבע בשל מידע מוקדם שהצביע על כוונת אותם אוהדים להתפרע ולפוצץ את המשחק, בכדי להביא על הקבוצה עונש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. 

באשדוד אף הדגישו כי כל אחד מאותם אוהדים יכול היה להיכנס ללא קושי, אם היה עושה זאת ללא אביזרי העידוד.

צילום: מרטין גודהאמק

*למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה